Är alla ute i solen tro?

Alla förutom jag hahaha. Hoppas jag har solen mot balkongen, då jäklarns ska jag inviga balkongen när jag kommer hem, de kan jag lova..=) Brukar inte blåsa så mkt där. Hoppas, hoppas..=)
Ikväll är det sex-party för hela slanten...=) Ska bli trevligt att gå på party å träffa vännerna. Sen ska väl de andra ut, men jag hoppar över tror jag. Är lite sliten.. men kanske hinner att ändra mig, va vet jag, men dumt å slösa sin ända sovmorron denna vecka på att va lite rund under fötterna och få svårt att somna. Och sen kan de ju hända att man kan bli bakis dan efter, inte värt eftersom man jobbar...=) Får bli en annan gång.
Godis dag idag..=) Har ätit en marabou chokladkaka, mmmmmums..
Nehe, om jag ska ta göra lite nytta. Ha en bra helg!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0