Dag 17

Är tebax från en ca 3 km lång runda super skönt men är lite besviken, måste nog trappa ner på löpningen.. Japp så sant. Båda knäna värkte hela rundan, så jag får börja promenera. Kanske promenera 2v och sen prova löpningen igen. De är ju inte kul, men gå funkar, då känns de inte alls lika mkt. Men men, inte ge upp när de kommer motgångar!! Så nu har jag bestämt att de blir 2-3 långpromenader i veckan istället i 2veckor, sen får jag prova och springa i spåret och kolla om knäna är i form igen. Det  bästa vore ju och ta promenaden innan frukost. Och då får jag gå upp kl 7.30 och ta en promenad om jag ska hinna till jobbet i tid. Fast va gör det? Kanske t.o.m blir piggare under dagen. De visar sig hahah, jag som är väldigt morgontrött. Men men, vill man bli fin får man lida pin..;)
Så nu väntar duschen och sen är det Grey´s Anatomy.

Kram på er alla där ute!


Kommentarer
Postat av: TaniaT

Du är så dutkig du.. har du kollat måtten någon gång? :-D

2009-04-01 @ 20:45:30
URL: http://tanttania.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va duktig du e!!! klappar händerna Önskar jag oxå hade den motivationen!

Kram på dig =)

2009-04-01 @ 22:07:43
Postat av: Miia

Tack så mkt, vem du nu är..=) Japp Tania, mätte mig för ca 1 1/2 vecka sen, då hade jag gått ner 1cm på armar och lår. Får se om jag mäter mig i helgen igen. Men vill att de ska hända saker fortare än va de gör..=)

2009-04-01 @ 22:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0