Förbannade j-vla skit!!

Alltså jag måste ha nån ond liten jäkel som sitter på min axel. Har kommit igång bra med promenader och löpning, tror ni fan inte att jag stukar foten rejält idag, helvete säger jag. Det gör fett ont!! Vet inte hur jag ska ta mig till jobbet i morrn.. Jag kanske får ta bussen, men då lär jag ju försöka gå till bussen.. Herre gudars, ska bli intressant att de hur de går. Bör nog gå relativt tidigt för att hinna med bussen. Den sträckan lär ju ta lite mer tid än va de brukar. Kanske kan försöka cykla... hm.. har ju ganska mkt nerförsbacke till jobbet. Får hoppas att smärtan ger sig till i morrn, men inte så troligt, men man kan ju alltid hoppas.
Så nu lär de bli vila från min "träning" ,fan oxå!!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja du Mia...vad ska man säga....hihi

2009-04-22 @ 22:22:28
URL: http://mammasanna.blogspot.com
Postat av: Miia

Ja du, de finns nog inte mkt att säga..=) Jag å min tur..

2009-04-22 @ 22:43:57
Postat av: TB

Åh NEJ! Va trist!!!....





Ang. racet ska jag definitivt inte vara med. Jag gillar inte att skämma ut mig "in public" :-)

2009-04-23 @ 07:02:17
URL: http://tanttania.blogg.se/
Postat av: Miia

Ja, bra trist är det, men de finns inte mkt man kan göra åt det nu...:(

2009-04-23 @ 11:13:40
Postat av: Martina

Den lilla jäkeln har hittat till dig nu också?!! Typiskt. Det enda man kan göra är skrika och svära och tycka lite synd om sig själv så blir det lite bättre =) Hoppas att foten är bättre nu!

2009-04-27 @ 13:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0