Full rulle!

Idag har det varit full rulle nästan hela dagen. Dan började med att jag åkte ner på stan till 10, köpte en filt till Alessandro, hämtade Iza. Åkte hem och hämta mamma, körde henne till jobbet. Sen åkte vi och hälsade på U, jag och Iza. Kollade in hur hon har det på sitt jobb. Va nog säkert där en timme. Sen åkte vi hem till Sanna, Peter och Alessandro och lämnade lite grejer och hälsade på... Han är fortfarande lika söt..=) man skulle kunna sitta och kolla på honom en hel dag. Sen åkte vi och hämta mamma, åkte hem till henne. Sen spelade vi lite kort, UNO, Izas favvo spel, hon är ganska duktig på de.. Sen vart de lite slappa, och nu är jag hemma... Nu ska jag bara vara och kolla lite tv. Och alla mina läsare, ha en GLAD PÅSK! Ät massa godis och god mat..=)

Kram!

Kommentarer
Postat av: TaniaT

Glad Påsk!

2009-04-10 @ 06:04:01
URL: http://tanttania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0