GRATTIS lillebror på födelsedagen!!!!

Japp, lillebror fyller hela 26år idag..=) rena ungdomen. Va hos honom och fika igår.. Fick äran att baka en kladdkaka, och den blev mums! Sanna hitta receptet i Buffé tidningen, kladdkaka med After Eight på .. oh my, den blev god! Bakade 2 till igår, han ska ha fest idag så jag tyckte han kunde bjuda sina vänner på den oxå..=)
Idag är det jobba som gäller, sen ikväll ska jag ev träffa U. Umgås lite och snacka skit..=) Annars så händer det inte så mkt. Blev ju ingen träning igår, men jag har i alla fall cyklat..=) Hahaha, men i morrn så blir det promenad eller cykel till mor, om det hinns med eller innan jobbet kanske.. De tänkte jag ju inte på, börjar ju kl 12. Så de hinner jag ju. Och nästa vecka kommer det bli mer träning promenader och löpning. Har en bra jobbvecka så då hinner jag promenera/löpa innan jobbet. Det är ju perfa. Men nu gott folk, ska jag ta och göra lite nytta.

Ha en bra dag! Kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, du lyckades verkligen med kladdkakan :) Nice....

2009-04-19 @ 08:19:22
URL: http://mammasanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0