Här sitter man..

på jobbet och längtar ut! Har förstått att det har varit helt underbart väder idag, men man har suttit inne HELA dan. Va ute iförsig en liten sväng, typ 1 min..=) Och jag ville stanna kvar ute kan jag säga.. Men men. Nu ser de ut som att jag har MKT jobb som väntar, inte ledig förrän nästa söndag! Shit pommes, får se hur det går...  Inte så kul, men inte mkt att göra åt saken.
Ikväll ska jag inte göra någonting alls, bara slappa och glo på tv. Man ska ju upp typ snart igen för att jobba hahaha. Känns som det är det enda man gör, jobba sen hem, äta och sen är de ju nästan dax att sova. Men jag ska vara glad att jag har ett jobb, men ibland önskar man att man jobbade lite mer "normalt"..=)
På tal om inget, mina knän känns mkt bättre idag, ska fortsätta att smörja in dom med nå jag fick av mamma, tur att man har så snälla föräldrar! Tack mamma =)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0