Lite update..

Ja, foten är ju som den är, men på bättringsvägen. Lite svullen fortfarande och skapligt blå/lila. Åkte till läkarn i fredags och blev skickad till röntgen, men den visade inget konstigt, han sa att de bara va och halta vidare. Och de kan man ju säga att man gjort.. hahaha. Fy, inte kul, men såg rolig ut antar jag när jag gick... Det bjuder jag på. Min kusin har haft ganska kul åt min gångstil..Det va ju inte kul att jobba i Torsdags.. då gjorde de fett ont, tur va väl att man va ledig hela helgen...
Hoppas att svulnaden går ner snart så att jag kan börja promenera igen, men ska ha foten tejpad då för säkerhetens skull..=) inga onödiga risker.Kan ju hoppas på nästa vecka i alla fall.
Det får va allt för mig nu!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0