Måndag idag..

Och man jobbar... har ingen lust alls idag, vill vara hemma och inte göra någonting.
Påsken har varit bra, Va hos mamma och pappa och åt påskmiddag med alla på lördagen. Igår slappade jag lite i solen, underbart. Hoppas det håller i sig, idag är det ju inte soligt men det är ganska varmt. Vill ha mer sol! Man behöver ju det för att piggna till lite..=)
Ja. och hur går viktutmaningen då? Ja, jag har haft ett litet uppehåll nu, skäms på mig. Har tagit lite promenader, men inte så mkt som jag skulle behöva. Men i veckan ska jag ta tag i det igen! Ska ta och springa i spåret denna vecka och kolla om knäna pallar. Men det tror jag, hoppas jag.  Hur går det för er andra? Jag känner att jag kommit till en punkt där jag vill ge upp, men jag ska INTE! Får inte, måste fortsätta.Största anledningen är väl att jag inte ser resultat. De händer inget, varför? Jag tycker jag gör rätt, men det är kanske är fel trots allt. Men vad ska man ändra på? Kanske sluta med godiset helt, men vad ska jag då se fram emot? Man måste ju ha något "kul" kvar. Ja jag vet inte. Hoppas det händer saker snart....

Kramar

Kommentarer
Postat av: TaniaT

Hehe... ja hur går det för tanten? Jag har börjat promenera i alla fall och det är ett stort steg för mig :-) Har visserligen bara gått ner ett kilo men det är mycket för mig eftersom jag inte kan låta bli att äta mat. Nu har det blitt en hel del grillat i helgen men kilot är fortfarande borta så jag är nöjd. Ge inte upp. Men ta det lugnt med knäna.

2009-04-13 @ 19:29:58
URL: http://tanttania.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll :)

2009-04-13 @ 19:36:21
URL: http://metrobloggen.se/helenasl
Postat av: Anonym

Hej!



Är du intresserad av att vara ung för evigt?



Åldrandet slaktar 100 000 gamla människor varje dag, oftast under fasansfulla och tortyrliknade omständigheter. Alldeles i onödan har det visat sig eftersom åldrandet kan botas!



Tycker du att vi ska besegra åldrandet så att människor får leva så länge de själva vill?



Jag skriver om åldrandeproblemet och om hur vi ska göra för att få bukt med den gråa massförintelsen och skapa en evig sommar av ungdomlig hälsa.



Kolla in min blogg!



Trevlig kväll!



http://victorbjoerk.blogg.se

2009-04-13 @ 19:38:31
Postat av: Jessica

jätte fin blogg hörrödu! :)

haft bra dag?

2009-04-13 @ 19:40:08
URL: http://jessieh.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ge inte upp nu...det tar tid. Du ska nog börja med flera långa promenader tror jag och sen som P sa byta ut någon måltid till en bar ist. Testa med det om de funkar...kram på dig

2009-04-14 @ 08:45:36
URL: http://mammasanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0