Ny dag och nya tag!

Nu jävlarns är de slut på mina slappdagar!! Fan det som gick så bra i början, nu får de fan bli skärpning på mig! Inga dåliga ursäkter, ut och springa, promenera ja allt. Nu ska de fan bli ändring! Om det är nån som kan ändra på mig, så är det ju jag själv. Och ser jag inga resultat, nä men då får jag jobba hårdare! Bort med fläsket! Hahaha! Idag blir det en löprunda efter jobbet. Få se om jag tar asfalt idag i alla fall, vill inte ta spåret själv, känns lite tryggare att springa bland hus. Men en gång på asfalt efter vila är nog lugnt, känner jag av de, ja då får jag sakta ner och promenera istället. I morrn har jag sovmorron, så då tar jag en långpromenad innan jobb och frukost. Onsdag, ja då börjar jag sent igen, då får det bli en löprunda innan jobb. Så där ja, en bit på väg, nu är det bara att se till att man gör detta oxå, men det ska jag!! Rapporterar efter varje, då kan jag ju inte strunta i det..=)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Jessica

den har varit bra, tråkig men bra :)

är det fint väder hos dig?

2009-04-14 @ 14:30:27
URL: http://jessieh.blogg.se/
Postat av: Jessica

ajdå, vad tråkigt :(

du kan gotta dig i att det är (kanske inte så varmt) men soligt iallafall :)

2009-04-14 @ 14:42:39
URL: http://jessieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0