Onsdag

Idag känner jag mig glad igen..=) Solen skiner, surt bara att man ska jobba hela dan. Hade ju vart nice att åka ut till hamnen och ta en glass och sitta i solen.. Kanske lite kallt, men kan tro att det är ganska skönt i solen.
Ikväll blir de löpning, mina knän vill inte som jag, dags snart och ta spåret istället, det är ju mjukare för knäna än asfalt. Premiär turen i spåret borde bli av snart om vädret fortsätter så här. men ut ska jag idag i alla fall, vi får se vad knäna säger efter rundan. De får jag ta då..=)
Annars har det inte hänt så mkt här borta. Men i helgen har jag väl lite grann att pyssla med. Ska på sexparty på lördag.. haha. Det blir ett gäng, vissa ska väl ut,  men jag hoppar det, tråkig som jag är, men ekonomin tillåter inte det just nu..=) De får bli en annan gång.
De får va allt, rapporterar ikväll efter rundan hur det gick.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0