Så där ja mina vänner...

Nu är hon på g igen..=) Tog en löprunda på 3km idag, så skönt. Kände inte nå alls i knäna, fint sörru..=) Rundan gick bra, jag klara hela vägen runt utan att stanna, nöjd. Kändes dock som om man hade 5kg tyngder på varje ben, men de släppte efter ett tag. Så i morrn blir det promenad, 5km. Ska gå i relativt högt tempo har jag bestämt. Brukar gå på ca 50 min i normalt tempo. Nu känner man att man är på gång igen.. de enda man behöver göra är att ge sig ut, så känner man sig som en ny människa, nya tag. Nu är jag taggad igen! Så nu fan ska de hända saker! Annars...
Nu är det soffan och Desperata husfruar som gäller, dubbel avsnitt.. najs! =)

Kram på er alla där ute och ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så ska det se ut syrran :) Gå många promenader nu så kommer du märka resultat...promice you.

2009-04-14 @ 22:41:49
URL: http://mammasanna.blogspot.com
Postat av: Miia

Ja jag ska fan se resultat nu..=)Varva löpning och promenader måste ju vara en bra grej, å så byter jag ut en måltid mot en sån bar...

2009-04-15 @ 12:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0