Så där ja..

Har kommit tillbaka från en långpromenad på ca 45min, den satt bra. Hade lite svårt att komma upp, men de va bara och ta sig i kragen, klä på sig och gå ut. Vädret är ju perfekt ute. Så jag tror jag tar en promenad i morgon oxå och tar löpningen på fredagkväll i stället. De blir ett bra avslut på veckan... Men kanske klämmer in en promenad på söndag oxå, kanske ska ta en till mamma och pappa efter jobbet. Det borde ta runt 50 min.. Hm.. den tål att funderas på.
Ska snart hoppa in i duschen och göra i ordning mig för jobbet.

Kram

Kommentarer
Postat av: Piia

Vad duktig du är syrran! =)

2009-04-15 @ 13:16:18
URL: http://piias.blogg.se/
Postat av: Miia

Tack, men bara ibland..=)

2009-04-15 @ 15:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0