Såg en sååå bra film igår!!



Twilight, vampyr film. Tant Tania skrev om den filmen för ett tag sen, och jag kan inget annat än att hålla med henne!
Vilken kille..=) Men den va superbra, vekligen. Kanske bli en vampyr i ett annat liv..Rekomenderar helt klart den, se den!
Va hos U & M och käkade lite mat, M lagade som vanligt supergod mat, lite stark, men de funka=) Sen filmen och massa godis. Kom väl hem efter 1.
Idag efter jobbet bär det av hem till mamma & pappa, ska hälsa på och sen jobba lite, vi har ju " kontor" hos dom..=) Så ser min dag ut. Ska ni göra nå kul?

Kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kanske ska kolla på filmen ja med da...Jo, jag ska slappa på eftermiddagen. Bara ta det lugnt. Det behövs känner jag. Synd att du måste jobba. Känner mig dum att jag inte hjälper dig. Ja vet.... jag vet vad du tänker säga. Men kan inte rå nå för att jag känner så....

2009-04-19 @ 17:47:21
URL: http://mammasanna.blogspot.com
Postat av: TaniaT

Jaaa kärlek!!!

2009-04-19 @ 18:03:46
URL: http://tanttania.blogg.se/
Postat av: Miia

Ja Sanna, du känner mig bra vid det här laget, men du behöver inte känna dig dum, glömde pärmarna på jobbet, hahahah!! Det ska vara jag till de å! Herre gudars, Miia i ett nötskal, men de får bli i veckan.

Ja Tania, de va kärlek i den filmen. Har fått lånat bböckerna nu av en kollega i "affärshuset", hon sa att dom va superbra alla! Så nu måste jag läsa..=)

2009-04-19 @ 18:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0