Söndag

Ja, det blev en löprunda idag. Riktigt skönt var de, gick inte så trögt idag utan de kändes ganska lätt. Och jag tror jag har sprungit lite snabbare än vanligt idag, 5min snabbare. Tog 20 min runt. Måste klocka mig själv nästa gång jag springer. Men känner mig nöjd. I morrn är de promenad som gäller, få se om jag får sällskap av Sanna och Alessandro i morrn. Kul med lite sällis. Så nästa vecka blir de hårdkörning. Hela veckan ska jag köra varje dag. Promenader mån-ons, torsdag löpning, fredag promenad, lör promenad och söndag löpning el promenad. Nu jäklarns, känner mig peppad igen, känns som om det går bra, flyter på. Hoppas de håller i sig...
Nu ska jag spela lite på Spigo, det är som en drog när man väl spelar, helt sjukt, tror mamma och Piia kan hålla med mig om de..Sen ikväll när det är läggdax ska jag börja läsa en av de fyra böckerna jag lånade av Sarah, tack Sarah..=) Det är samma som filmen Twilight. Ska bli intressant att se om de är lika bra som filmen, men Sarah sa att jag kommer vara fast, inte kuna lägga ifrån mig böckerna.
Ha nu en bra kväll, så hörs vi!

Kram

Kommentarer
Postat av: Piia

haha ja jag håller med! Sjukt beroendeframkallande det där med Spigo! hehe

2009-04-20 @ 10:02:58
URL: http://piias.blogg.se/
Postat av: stygnmedstil-therese

Såg filmen igår.... shiiiiiiiiiiit. jag blev kär i filmen. Vilken j-la passion de hade. Varför finns inte den hos mig elller han??

2009-04-25 @ 14:07:25
URL: http://stygnmedstil.blogspot.com
Postat av: Miia

Mmm visst blir man!! Det kommer en fortsättning i November, då går vi på bion du å jag..=)

2009-04-26 @ 15:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0