.....

Va hos mamma och pappa i torsdags, första gången efter att Fjodde somnat in. Kändes skumt, när du kliver in innanför dörren, så av ren vana tror man att det kommer en Fjodde och möter en i dörren. Så kommer man på att han inte finns längre. Käkade lite mat hos mamma, fick lite mat kvar på tallriken, tänkte att ja men de här kan jag ju lägga i Fjoddes kopp, men just, han finns ju inte mer. Undrar hur lång tid det kommer att ta innan man kommer över allt? Alla dessa vanor? Men det blir nog bättre med tiden. Va hos mamma igår, vi rensade lite bland hans grejer, men allt kunde vi tyvärr inte kasta, de fick bli kvar som minnen. Gjorde om ett till av rummen hos mamma, det är väl Izas rum kan man säga. Det blev faktiskt riktigt bra. De vart mkt bärande, men ett bra resultat..=) Kommer en bild senare, tar med mig kameran dit idag.
Annars är allt som vanligt. Jobba jobba jobba. Måndag och tisdag blir det jobb 1 och 2. Sen blir det inte nå mer jobb 2 den veckan. Ja just, har ju inte skrivit att jag fått fast anställning på jobb 1, 35 timmar i veckan... weeeeiiii!!!! =) Så glad, jag trivs super bra där, cheferna är fantastiska! Men jag kör jobb 2 fortfarande. Lite extra inkomst så man kan spara lite. Kanske ta en resa nästa år, skulle vara underbart! Får se hur det blir med det. Nu ska jag ta och fixa iordning mig.

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad tråkigt att Fjodde är borta =(... Tog bort Spajk i mars pga att han hade epelepsi...

2009-08-30 @ 13:44:28
URL: http://rebeccaliane.blogg.se/
Postat av: Miia

Ja de är ju inte lätt, tråkigt med Spajk oxå, tänk om dom kunde leva lika länge som vi människor...

2009-08-30 @ 18:55:26
Postat av: Rebecca

Känner mig fortfarande helt förkrossad det är juh en familje medlem...

2009-08-31 @ 08:38:37
URL: http://rebeccaliane.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja visst var det en konstig känsla. Kommer att dröja länge innan den försvinner....

2009-08-31 @ 14:50:45
URL: http://mammasanna.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Vill aldrig mer ha ett djur till..Visst ger dom mycket kärlek osv men det är så jobbigt att låta dom somna in

2009-08-31 @ 17:28:43
URL: http://rebeccaliane.blogg.se/
Postat av: Miia

Så säger mamma och pappa nu, aldrig mer! Dom ger ju massa kärlek, men det är som du säger, det är hur jobbigt som helst att låta dom somna in sen.. Usch!

2009-08-31 @ 19:00:10
Postat av: Rebecca

Känner fortfarande gjorde jag rätt eller fel..Det är extra jobbigt när Nelly gråter efter Spajk jag har förklarat att han var sjuk och att är i himmlen.Det kan inte var lätt för en 3åring att ta in allt det...

2009-08-31 @ 21:42:16
URL: http://rebeccaliane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0