Happy birthday toooo meeee!!

Hahaha, vilken fantastiskt födelsedag jag har haft..=) Den har innehållt jobb och åter jobb. Men de gör inget, man har ju slutat fylla år vid detta laget..=) Mamma kom in på jobbet idag med en ros dagen till ära, då vart man glad..=) Att så lite kan göra så mkt. Och tack alla ni för alla gratulationer.
Så nu sitter jag här i soffan efter en lång dag. Orkar knappt hålla ögonen öppna, men en stund till ska jag väl klara att vara uppe. Kan ju inte gå å lägga mig nu. I helgen får jag vara ledig, ska njuta. Hoppas att de blir fint väder bara. Idag hade de ju varit najs å vart ledig, dragit å badat el nåt, men nej..=)
Nehe, om jag ska ta å kolla lite på nätet å sen ta å lägga mig å sova.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nä men vilken underbar födelsedag du haft :). Vi syns i helgen sen då. Längtar till cheesecaken...mumms :)

2009-08-06 @ 09:41:30
URL: http://mammasanna.blogspot.com
Postat av: Miia

Mmm jag med, dessutom mamma som gör den..=) Å alla dessa bär på .. mmmmmums

2009-08-06 @ 19:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0