Helgen!

Helgen har varit suuuper bra. I lördags åkte jag, U och M ner på stan och kollade läget lite. Hittade lite smått å gått..=) Fick ju lite presentkort i present, så jag handlade upp nåra av dom.. Sen på kvällen åkte vi hem till U & M och käkade en fantastisk god mat!!! Skomakarlåda, muuumms!! De va sååå gott, men som vanligt, den karln kan laga mat. Sen kollade vi på film, vad den hette kommer jag inte ihåg just nu hahaha, den va med Tommy Lee Jones, bra minne man har.
I dag har jag varit hos mamma & pappa och käkat mat. Kalops, mammas kalops, den är såååå god!! Sen här nu på kvällen vart det en löprunda med U. Vi ska ev köra igen på tisdag, fast då ska vi satsa på 5km, idag vart det bara 2,5. Men det är ju inte så dåligt de heller. Skulle va najs och köra en 5km, har nog inte gjort det. Hem till mamma & pappa vart det ca 4,6km, så nåra 100 m till så hade de vart 5... A ja, men 5km ska jag nog klara.
Här kommer lite bilder på mina inköp från helgen...



Träningsbyxa och linne från Stadium, nu jäklarns..=)



Jeansleggings från Vero Moda, bästa byxorna..=)

Sen vart det ett armband, Pandora. Tusen tack för alla fina presenter..=)

Kramar


Kommentarer
Postat av: Sanna

Snygga träningskläder :) Nu blir det roligare att träna...

2009-08-18 @ 10:48:50
URL: http://mammasanna.blogspot.com
Postat av: Therese haverklint

Åhh vilka fina jeans! Såna skulle jag oxå vilja ha.. måste se ditt armband sen.. någon berlock kanske?? Nu bor jag hos pappa till dopet. Frågat om jag kan samåka m någon?? Pöss

2009-08-19 @ 21:54:47
URL: http://stygnmedstil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0