Jaha...

då var denna vecka till ända... Idag har jag njutigt av det underbara vädret. Suttit lite i solen och löst lite korsord...=) Riktigt skön dag med bara slappa. I morrn är det dax och jobba igen, blir både jobb 1 och 2 i morrn. Har inte fått mer tider från jobb 2, men jag kan tänka mig att det blir nån dag till. Får se om jag har rätt..=) I veckan jobbade ju jag 3 dagar på jobb 2 och 5 på jobb 1. Men allt detta slit ger mig en bra peng i slutet på denna månad...=)
I går va jag hos M & U och käkade lite mat och snackade lite skit. Säger som jag brukar, den karln kan laga mat. Suppper gott.. Såg även The hangover igår, shit vilken rolig film.. hahahah. Man fick sig många goa skratt! Den kan jag helt klart rekommendera. Skulle även vilja se Public enemies, har hört att den ska va bra. Får väl ta och gå och se den. Ska bara hitta nån mer som vill se den på bio...
Nä, nu kallar sängen... 
 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0