Lördag

Idag blir det lite party..=) Sitter och väntar på att nåra av mina vänner ska komma. Vi ska äta lite mat och efterrätt..=) Kladdkaka med grädde och jordgubbar blir det.. muuumss. Och mat blir det Pastasallad med ruccola, basilika mm. Sanna, jag tar med mig matlåda åt er i  morrn om de blir kvar någe..;) 
Så alla ni där ute, ha en trevlig kväll, det ska jag ha med lite alkohol och vänner. Var nog midsommarafton jag drack alkohol sist, hmm... kanske ska ta det lilla lugna idag, annars vet man ju inte hur det går.. hahaha. Lite bilder från mitt lilla party kommer sen.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Sanna

Å inte fick man nån pasta :(

2009-08-13 @ 20:41:08
URL: http://mammasanna.blogspot.com
Postat av: miia

Jag får bjuda över er hit på lite pasta snart istället..=)

2009-08-14 @ 21:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0