Tisdag

Vilket underbart väder det är!! Regnet bara öser ner.... Fast vad spelar de för roll nu hahaha, man sitter ju inne ändå.  Kollade alldeles nyss lite på My new BFF zappade förbi den kanalen och fastnade en liten stund, alltså seriöst! Vilket tråkigt program... Varför vill man vara med i nå dyligt? Det kan man ju undra....
I morrn blir det jobb 1 och 2, som jag trodde..=) bara bra att timmarna flödar in. Hoppas de fortsätter så nu ett tag fram över. Skulle vara skönt att få ltie extra klirr i kassan under hösten oxå. Men vad jag förstog det som så kommer de behövas lite då och då nu även under hösten. Kan ju hoppas att dom gillar mitt arbete och vill ha mig kvar..=)
Annars händer det inte mkt... inget planerat som vanligt, kanske i helgen, på lördag, men har inte riktigt bestämt mig ännu. Så vi får se vad som händer och om det händer nåt.
Vill göra något kul!! Skulle vilja ha något att se fram emot.. En resa, men de kan man ju glömma ett tag fram över, men .. ja. Vi  har pratat lite löst om man skulle åka nånstans nästa år i januari el februari. Får se hur det blir, men de skulle vara så najs och åka iväg i 2 veckor... men det återstår att se. Nu ska jag kolla lite på Ghost Wisperer och sen sova lite.

Kram


Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis syster :)

2009-08-05 @ 14:48:37
URL: http://mammasanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0