Aj aj aj...

I fredags efter jobbet åkte jag hem till mor och far. Skulle möta upp lillebror och sen åka hem till honom och hämta lite målarfärg till min garderob.
När vi skulle åka så gick jag ut ner för trappen... PANG! Sen låg jag på backen. Fy F-N va ont de gjorde!!! Slog i svanken, kunde knappt ställa mig upp, men efter många om och men så stog jag upp, började må illa... Va bara att gå in och lägga sig i soffan. De har blitt lite bättre nu, men de känns lite fortfarande. Så kan de gå...

"Ledig" idag från jobbet, men ska sätta mig ner med lite papper. Alltid lika kul! NEJ. Men det är bara att göra och se glad ut..

Kram


Kommentarer
Postat av: T

Näääää, va ONT!



Krya på dig och så får du skaffa dubbar på skorna som alla andra tanter har moahahaha! ;-)

2009-02-09 @ 07:26:05
URL: http://tanttania.blogg.se/
Postat av: Miia

Ja jag lär ju skaffa sånna hahaha =)Men jag kan säga att jag är mkt försiktig nu när jag är ute å går...=)

2009-02-09 @ 10:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0