Då va helgen slut..




Idag har jag suttit med papper igen, jag kommer drömma om papper. Så trött på allt som har med papper att göra. Har nog suttit med det från ca halv ett till halv tio och vi är inte klara än.  Men fick en middags paus mellan allt jobb med mammas och pappas mat. Mmm..fläskfilé gryta med champinjoner.

Igår va de middag hos Tess och familjen. Super gott. Och vilken kladdkaka hon gjorde till efterrätt..shit, den va as god. Perfekt kladdig med mint i..muumms!! Fick ett jätte fint hjärta av henne som hon gjort, med lavendel i..=)
Vi satt och kolla alla hennes Tilda prylar. Man blir väldigt inspirerad, så nu har jag lagt in en liten beställning hos henne..=)

Måndag i morgon, helgerna går för fort. Man hinner ju inte med.
Jobb i morrn, har en tuff vecka framför mig, men men. Man ska väl vara glad att man har ett jobb i dessa tider.

Sov gott alla!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0