Dom här vill jag ha...



Dom här 2 söta Tilda änglarna vill jag ha.. Ängeln med badrock vill jag ha i mitt badrum sittandes på min hylla. Hon kommer göra mitt badrum komplett...=) Det är min kära vän Tess som gör dessa, fler bilder finns på hennes sida. Finns under mina länkar.

I går åkte jag och syster hem till mor & far, där vi har vårat kontor..=) Vi gick igenom massa papper, sååå tråkigt. Det kommer att ta sin lilla tid innan vi är klara. Ska ev dit i kväll igen, får se om jag orkar och sen på söndag. Phu.. Söndag är dessutom min lediga dag.. hahaha vilken ledig dag man får..=)

Alla hjärtans dag i morrn då... ska hem till Tess och fira med hennes "familj". Dom brukar inte fira alla hjärtans dag hennes karl och hon så de passar alldeles utmärkt att jag kommer förbi =), käka lite mat och kolla på schlager.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0