Helgen...

Igår efter jobbet bar det av till Ikea. Mötte upp mina kära vän U & min kusin M på Ikea. Handlade den fina steghyllan, men har inte monterat ihop den ännu. Det får bli i kväll.
Efter Ikea åkte vi hem till U & M. M lagade mat, alltså den karln kan laga mat. SUPER god mat. Det blev fläskytterfilé med potatisgratäng och rödvinssås, mmmuuums!!
Sen blidde de film. Men vilken dålig film hahaha. Moscow zero tror jag att den hette. Rekommenderar den EJ. Så dålig..Det var min lördag kväll =)

I dag efter jobbet ska jag åka till mamma å pappa. Måste lämna tillbaka bilen jag haft hela helgen. Och sen tror jag att det bjuds på mat oxå..=)

Och i morrn tar jag å syster tåget till Köpenhamn. Shoppa, jobba å sova på hotell. Ska bli skönt å komma i väg lite, även fast det bara är en natt man e borta. Tågresan tar 6 tim, hellre tåg en flyg faktiskt. Senaste gångerna vi flugit har det alltid varit nåt man varit nervös över. En gång så blåste det till över vattnet innan landning, trodde f-n att de va det, nu skulle vi störta ner i vattnet. Snacka om att man vaknade till liv. Nä hellre tåg än flyg. Får väl se hur man gör sen. Syster ska bli mamma ( Moster blir man igen =) ) snart så då blir det att man får åka själv. Men ska nog kunna flirta till mig att någon kanske kan möta upp mig i Köpenhamn, så kan de shoppas lite och kanske sova på hotell...=)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0