Hmm..

Känner mig lite små irriterad i dag.. eller allmänt less på allt. Men man har ju sina perioder då och då. Ont i skallen har jag oxå. Man jobbar jämt å ständigt. Skulle vilja ta en resa till solen och vara borta i 2 månader. Vila ut och njuta av sol och bad. Nån som ska med? =)

En av anledningarna till att jag är irriterad, är för att det finns en människa som promenerar mig på nerverna. Ingen jag känner speciellt bra, men ... han bara är sååå irriterande. Tjatar om en jäkla unge som han ska hälsa i från. Ungen är max 2 år..kan inte prata. Har träffat den ungen nåra ggr, men nää. Låt mig bara vara!!! De är en lång historia, men uppenbarligen så "känner" han mig bra..Missförstå mig inte nu, jag tycker om barn! Det är inte de...Men hela situationen är bara.. skum. Men om man märker att den andra inte ger respons, och bara är trevlig och hälsar. Borde man inte låta den männsikan vara då???

Kommentarer
Postat av: Anonym

Creepy snubbe! Radera honom ur bekantskapskretsen =)

2009-02-12 @ 20:19:14
Postat av: Tania

Läskigt... Fråga honom nästa gång om ni känner varandra. Låtsas som att du aldrig sett honom förut. :-)

2009-02-13 @ 21:44:00
URL: http://tanttania.blogg.se/
Postat av: Pia

haha Iknow who! Dryg som bara den!Ring mig nästa gång du ser han...jag kan prata i timmar om det är så hihi

2009-02-14 @ 10:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0