Hur störd får man vara??

Min vän ringde mig igår gråtandes, nu hade han varit elak igen. Han har nog inte alla hästar hemma. Hoppas den där lägenheten blir ledig snart så hon kan flytta i från denna där. Men bra att hon äntligen har tagit det beslutet att så fort de finns en lägenhet ledig så flyttar hon. Och hoppas att hon då inser att hon har de mycket bättre utan honom. Och jag tror även att han kommer att sakna henne när hon har flyttat, vad är det man säger, "Man saknar inte kon förrän båset är tomt". Han kommer att inse hur mycket hon gjort för honom.
Allt funkar bra med Mr Zigge. Han är hur go som helst. Har inte lyckats tagit nå bra kort på hans fina pose.. haha. Men det kanske kommer..
Idag lär jag ju försöka lägga mig tidigt, men de får bli efter Grey´s anatomy, för de får man inte missa. Om jag lägger mig efter tio, och har jag tur så somnar jag ganska fort och får sova 4 timmar innan jag ska upp igen och fara till Arlanda.
Kollade föresten igår på "Den rätte för Rosing" Vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Kanske som vilket dejting program som helst. Hon verkar vara såå hatad av många, men låt människan göra vad hon vill, det är ju hennes liv.
Sen kom de nå riktigt sjukt på 5 an efteråt tror jag de va " Min bil är min älskarinna" Hahaha sååå sjukt!! Dom hade sex med sina bilar, hallå!! Frisk, näää. Den ena smög omkring på morgonen och pussa och strök ( smeka känns fel och säga )  olika bilar. Mer än så säger jag inte hahaha, man blir ju bara äcklad!! Så sjuka människor de finns. Shit!
Nä, de får vara allt för idag. Tack för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag såg också en bit av den där dokumentären, Helt sjukt!! Grey's i kväll, får inte missas! =)

2009-02-25 @ 20:42:27
URL: http://anderssonanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0