Köpenhamn..

Nu är jag tillbaka från våran lilla resa. Tågresan gick faktiskt bra, trodde att de skulle bli lång tråkigt, men de gick hur bra som helst. Smidigt med bytet som vi hade oxå.

Vi gick direkt till hotellet och lämnade av våra väskor, sen vart de en tur på stan. Fyndade lite på Zara, hittade 2 toppar, en kosta ca 50 kr, inte illa va? Sen hitta jag en rolig topp, en lite längre variant som man kan ha med leggings. Mkt nöjd. Syrran shoppade 2 plånböcker el va man ska kalla de..=)
Sen efter en stunds shopping hittade vi på en restaurang / fik som vi käka på , men va dyrt det var!! De vart 411 sek för en pasta med oxfilé ( vilket smakade som hm.. nå segt .. ja de går inte att förklara, men de va inte oxfilé ) och syrran tog en kyckling hamburgare och så tog vi cola till. Med dom pengarna hade vi ju fått en lyxmiddag här ju..Inte riktigt kanske men nästan..=)

Hotellet va lite av en besvikelse. Har bott på de hotellet för ca 2 år sen, kommer inte ihåg att de va så här. Rummet är ju ganska litet i sig, men de visste jag ju sen tidigare det ser lite ut som en båthytt, men de va så lyhört, man hörde grannen pissa... Sov lite dåligt, vred å vände på mig 120 ggr, samma sak me syrran. Och frukosten, hahaha de fanns inte mkt att välja på. Typ 4 olika sorters bröd, 3 olika pålägg och sen flingor, youghrt, fil. Nä inte va de värt 90 kr i alla fall. Dom hade inga ägg ens!

Resan hem gick väl bra, förutom att vi hade en kille bakom oss som sjöng, hahaha. Han sjöng INTE bra. Vissa gånger lät det som han snarka, vet inte som han skulle nynna el nåt haha. Va tvungen å kika bakåt om han sov, men han va vaken. Men tur va väl att han börja typ när vi hade en timme kvar av den tåg resan. Sen va de byte i Norrköping, fick ett mindre bra tåg. Lät och skaka som bara den.. Men lyckades somna..=)

I dag ska jag klippa mig!!! Äntligen. Är sååå trött på mitt hår. Har inte nån frisyr, hänger bara. Luggen är lång, så den måste jag sätta upp. Men nu ska de bli frisyr. Blir nåt i stil med vad jag hade förut, trivdes super bra i det. Hoppas de blir bra..=)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får se till att lägga upp en bild på den nya frisyren. Nyfiken :)

2009-02-04 @ 21:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0