Lägenheten

Skulle vilja göra så mkt i min lägenhet, har lite kvar sen min STORA renovering som jag skulle behöva ta tag i. Man blir så lat med tiden..=) Jag skulle behöva måla inne i min garderob ( dom e ljusblåa inuti ) Sen ska de in hyllor där så att jag får mig en skogarderob. Skulle ju vilja ha en walking closet..=) Men de får väl bli när eller om man nån gång flyttar till ett stort hus..=)
Ja sen är de lite golvlister som ska sättas på plats. Är lite sugen på och fixa väggord i sovrummet, skulle vara najs.
Och de tråkigaste av allt, skulle behöva måla golvet i nästan hela lägenheten igen! Blir så trött. Mamma och pappa fixade färgen på bauhaus, dom rekomenderade den färgen till trägolv, den skulle vara sååå bra.. mmm visst. Efter typ 10 månader ser golvet ut som skit. Pappa sa från början att jag skulle lägga nytt golv, men va sjutton man vill ju ha de fina gamla trägolvet framme. Vi får se hur jag gör, det får bli ett senare projekt som allt annat..=)
Mkt vill man göra, men så får man se vad som blir gjort..=)

Kram


Kommentarer
Postat av: T

Det blir ju aldrig som man tänkt sig har jag märkt :-D

2009-02-09 @ 20:22:21
URL: http://tanttania.blogg.se/
Postat av: Miia

Nä de blir ju inte de....

2009-02-10 @ 11:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0