Måndag

Då va de Måndag igen. Natten va väl lite sådär. Sov lite oroligt, antingen var de katten eller så var det för att jag skulle köra grabbarna tiull Arlanda. Kan ju vara Mr Zigge eftersom jag inte är van att ha nån som springer omkring på nätterna..=)
Han va fortfarande gosig i allafall. Han kom och la sig med mig i sängen. Dock la han sig först med tassen över min näsa, gick inte så bra att andas då..=) Sen mitt i natten vaknade jag av att han tog tag i mina fötter, som tydligen hade hamnat utanför täcket. Fint uppvaknande..
Kl 07.45 kom grabbarna hem till mig, jag fick köra dit eftersom 3 av dom hade fått för sig att dom inte skulle sova något i natt, så de var lika bra att jag körde, annars kanske vi hade legat i diket. Men de gick relativt bra och köra, lite moddigt på vägarna. På hemvägen skulle jag köra om 2 långtradare, den ena höll sig helt plötsligt väldigt nära mig när jag körde om, va tvungen att hålla mig väldigt mkt till vänster, och dör va de ju självklart massa snö, så bilen drog i väg några ggr, inte så jätte farligt, men tillräckligt för att jag skulle bli nervös och tro att jag skulle få snurr på bilen. Men de gick bra, kom om dom jäklarna.
Så då bär det av till arlanda igen på torsdag, men då mkt tidigare, kl 03.00. Phu.. ska bli intressant och se hur pigg man är då på en skala, men lär nog gå och lägga mig realtivt tidigt. Men när man sätter sig framför ratten då brukar jag piggna till rejält, och på dit vägen så kör pappa, så då vaknar man väl till liv under tiden.
Så de va allt för i dag...
Ha en bra dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0