Odjuret har anlänt!



Nu är han här... Mr Zigge. Har redan fått mig några goa skratt. Han började med att gå runt lite i lägenheten i lugn och ro, sen blev de fart, rusa runt och busa lite. Skulle kolla till han i vardagsrummet, tror ni inte att han får syn på mig och direkt så ställer han sig på sidan och kröker rygg. Hahahah och svansen som en stor, jag vet inte vad. Han är rolig han. Hoppas han fortfarande är gosig och vill ligga i knät och mysa lite, så va han sist jag hade honom. Men de lär väl visa sig ikväll.
I morgon bitti kl 8 ska jag köra min bror och hans vänner till Arlanda. Dom ska fara till Dominikanska i 2 veckor. Är inte ett dugg avis! Joooo massor, jag vill oxå åka. Sen på torsdag ska jag köra mor, far och Iza till Arlanda, dom ska till Lanzarote. Vissa har de ju bra..=)
Nu ska jag ta och lägga mig på soffan och kolla tv. Snart börjar Beck filmen, tänkte att jag skulle kika på den.

Kram på er alla och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe bus! Kändes konstigt att lägga sig igår och inte ha hans spinnande i örat :( Men hoppas första natten gick bra för er. Kram

2009-02-23 @ 10:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0