Onsdag

Vaknade i morse kl 7.15 med migrän..Skulle ha gått på ett möte kl 8.30, men de va bara att ta en tablett och gå och lägga sig. De va ju en jäkla tur att jag hade tabletter hemma. Har hänt en gång att jag va tvungen och messa min mamma typ halv sju och fråga om hon kunde komma förbi med tabletter. Jag mådde sååå illa och huvudet dunka på ganska friskt och inte en enda tablett i sikte. Vände upp och ner på varenda väska i lägenheten, men nada. Och snäll och underbar som min mamma är så kom hon förbi innan hon skulle till jobbet..=)
Idag gick huvudvärken över efter 1 timme. Oftast vid mina "attacker" så brukar de hjälpa med en tablett och sen gå och lägga sig nån timme så är de borta. Tur att man inte har som vissa, att de kan hålla i sig flera timmar, då vette f-n vad jag skulle göra. De räcker med mina "attacker".
Tog en promenad till jobbet, såå skönt med frisk luft innan jobbet, för sen sitter jag inne i 9 timmar utan en möjlighet att komma ut. Låter som ett fängelse hahaha. Hämtade aldrig sannas cykel, de får bli i morrn efter jobbet. Hon hade ju inget extra lås, och de lär man ju ha om man ska ställa cykeln på stan..
Och ikväll bär det av till mor, pappersarbete IGEN! Va trött man blir.....

Men ha en bra dag alla glada! =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0