Så seg...

Jag är sååå seg. Helt sjukt. Har inte varit en speciellt hektisk dag, men har ju varit ute och kört bil på morgonkvisten..=) Kl 03.45 åkte vi. Iza va helt i extas kl 3 på morgonen. Först flygturen för henne. Kul, fick veta att dom hade 20 grader varmt i skuggan. Inte helt fel. Messa lite med lillebror idag oxå, dom hade 30 grader varmt, avis, nja inte så värst hahaha. Jooooo massor. Vill oxå till solen ju. Men de får bli en annan gång i ett annat liv typ hahah.
I dag har vi suttit med lite papper, ovanligt? nä, börjar bli en del av vardagen nu tycker jag. Sen slappa jag lite i soffan me Loppan =) Mys! Sen bar de av till min vän U och kusinen. Kollade lite på kort från hennes bror bröllop. Så tjusiga dom va =) Fanns en kille där som såg lite bra ut, som jag dessutom fått mailadressen till. Hahaha, vet inte om U tyckte att de va hennes tur att vara matchmaker..=) han va ju dessutom singel. Får se om man vågar slänga iväg ett mail eller inte, men samtidigt, vad har man att förlora..=) vet inte om jag törs.... hahaha! Vad ska man skriva?? Gu, de e ju super svårt, speciellt när man aldrig träffat människan. Ja men de visar väl sig hur jag gör.
I dag har mr Zigge varit lite kaxig mot mig, kanske är han lite sur för de tidiga uppvaknadet i morse/natt. Så han straffar mig nu. Inte vet jag, men kaxig va han. Pucko katt.
Näpp, nu ska jag nog ta och röra mig mot sängen. Jobbar heldag i morrn, så det gäller ¨å va pigg i morrn. Somnar nog på stört skulle jag tro.

Natti natti!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0