Såå trött

I dag är jag så trött. I morse när klockan ringde, tänkte jag Näää de e inte sant, bara en liten stund till. Men de var bara och kliva upp och göra sig i ordning inför en ny arbetsdag. Tog en promenad till jobbet idag med. Nu får de f-n bli skärpning på bygget. Ska försöka ta tag i lite träning snart. Börjar med att promenera till och från jobbet. Det är ju i allafall en början. Cola har jag inte druckit på 4 dagar, weeeeeii =) Annars blir det ju lite grann om dan kan man ju säga. Godis är det ju lite svårare med. Vette sjutton hur jag ska klara det. Men försöka med att bara äta godis på lördagar med en början nästa vecka. Mmm lycka till Miia hahahah. Den kan behövas..=) Men jag måste. Nu har det varit en period med för mycket av det goda. Angående träning så funderar jag på att köpa ett träningskort på Friskis. Ska väl provträna där först. Men har hört av många att det ska vara bra där.

Åh, igår va det premiära för min favorit serie, Grey´s anatomy. Så bra serie. Nu har man något att se fram emot varje onsdag ett tag framöver..=)

Nä, om jag skulle ta och göra lite nytta! =)

Kram på er så länge


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi tar o tar en provträing. du o jag alfred! pussss

2009-02-20 @ 11:32:27
URL: http://stygnmedstil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0