Seriöst...

Finns en skräddare i huset som vi brukar lämna in grejer för lagning hos ibland. Vet ni vad han frågar mig??? Är du oxå gravid?? Men hallå!! Ja sa NEJ! Han: Men din syster är gravid? Ja! Men herre gu det är ju lite skillnad på våra magar kan man säga! ( Hon ska ha barn den 17:e april! ) Usch, sånt blir man ju ledsen av, speciellt jag som har komplex för min mage, nu är de f-n bara och ta tag i träning då!
Och sen igår när jag handlade snus på Ica: "jag tror jag behöver ha leg. " Jag: mhm. Hon: "Oj då!"
Ser jag kanske ut och vara under 18 år?!?!?! Trött jag blir! Är de inte de ena så är de ta me f-n de andra! Men visst leg kanske jag inte ska ta så hårt, men ändå, jag är 30! De kanske jag ska ta som en komplimang, men de börjar bli ganska tröttsamt efter femtioelfte gången.
Jahapp, de va mitt utbrott för idag. Efter jobbet ska jag åka i väg och tvätta brors bil, ska besikta den i morgon. Tänkte att den kanske kan se lite fin ut. Så skitig den bilen, både ut och invändigt. Rensa ur den igår. Shit va skit de va! Ledig hela helgen nu, sååå skönt. Jobbade en 10 dagars innan torsdagens ledighet allt som allt ca 70 tim. Men men man ska inte klaga..

Kram

Kommentarer
Postat av: Piia

Bry dig inte om det...säger ju en del om honom...NÖT!! Kom sen när du har min mage sis!

2009-02-27 @ 21:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0