Tisdag

Idag har jag varit på en liten utflykt med Tess. Va på Design & Country House med Tess och kikade lite. Det var första gången jag var där och va mkt fint dom hade. Tur att man inte har fått någon lön ännu..=)
Sen drog vi ner till hamnen och käkade lunch, en sallad. Deras sallad är verkligen super god. Sen va det bara att åka ner på stan och jobba lite. Halv dag idag, ganska skönt och bara jobba 4 tim.
Sen bär det väl hem efter jobbet och umgås med Mr Zigge och fixa nån mat. Skulle ha åkt till min vän U efter jobbet och kikat på lite kort, men hon hade ont i halsen och kände sig hängig, så de får bli en annan dag, vill verkligen inte bli sjuk och har för den delen inte tid att vara sjuk.
Mr Zigge va så go i går. På natten så kom han upp och la sig i sängen, la sitt huvud på mitt, kurra lite och sen somnade vi nog båda två. Så mysig den katten, när han vill..=) Men lite bus i han oxå. Måste försöka filma eller ta kort på han när han kröker rygg och svansen är stor som en dammvippa.. haha, han ser så sjukt rolig ut. Det måste bara ses..=)
Nehepp, de får va allt för nu.. Står still i skallen..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0