Trött jag blir

Kl 8 i morse, på min LEDIGA DAG, börjar den där lilla katten och jama och härja. Varför?? Jag hade sett fram emot att få sova läääänge. Men nää de tyckte inte mr Zigge. Va så sur, han hoppa upp på saker, allt för att irritera mig. Så jag fick ge upp, gå upp och ge honom mat. Han är en sån där bortskämd katt som får burkmat också, eller påse. Så han har alltid torrfoder framme, men ger man inte honom blöt mat, då är han runt en hela tiden och jamar och härjar tills man ger upp och ger han mat. Tur att man inte har katt..=) ska stå ut i typ 1 vecka till, sen så får han fara hem igen,
Ska snart ta och hoppa in i duschen och göra mig redo för denna dag. Först ska jag åka och besikta brors bil. Sen hem till mor & far och sällskapa med Loppan och gå ut med honom. Sen får vi se om de blir en sväng till Ikea eller nåt sånt. We´ll see. Sen i kväll blir det väl melodifestivalen skulle jag tro.Men var när och hur vet jag inte än..=)
Ska ju på 30 års fest nästa helg, skulle låna klänning av syster, men tror ni jag fick på mig den??? NÄÄÄÄÄ!!! Fiii fan. Ännu ett bevis på att man ska ta och börja röra på flerret. Synd att de fortfarande är så halt på gångbanorna. Förra sommarn hitta jag något som jag tyckte va kul i träningsväg, nämligen att springa. Hur skönt som helst. Hoppas den här hemska snön kan smälta bort nu, så jag kan komma igång med löpningen. Fast så länge skulle jag ju kunna promenera. Så från och med måndag, inge godis på vardagarna och ingen skit mat och absolut INTE cola. Men den har jag dragit ner på massor redan..=) Inte alls lika ofta nu som förr, då va de minst 1liter om dan. Och så klart börja röra på mig. Så nu har jag skrivit det här, så nu finns det ingen återvändo. På måndag börjar allvaret!! Nu jäklarns! Måste peppa mig själv. Men synd att jag ( innan jag provade klänningen) gick och köpte mig fetaste godispåsen..hahahaha. Men de är ju bara lördag idag, får ta med mig den om jag åker hem till nån och kollar melodifestivalen..hahha.

Ha en underbar dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0