Förbannande jävla skit A-kassa!!!

Va är problemet?? Jag förstår inte!!! Ringde dit idag för att kolla hur det gick, nu har de ju gått en månad sen sist jag pratade med en tjej. Nä men nu säger den här snärtan att de ta ytterligare 6 veckor för att dom ska titta på de. Men hallå!!! Dom skickade ju papper tillbaka till mig för att jag tydligen inte kunde skriva på, utan att en till skulle göra de. Men nu visade det sig att de visst räckte med min underskrift, så jag skickade tillbaka dom igen. Men det är pga dom jag måste vänta 6 veckor till. Det är ju helt sinnessjukt!!!! Det har gått snart 3 månader sen jag vart arbetslös. 3 månader!!!! Då ska jag vänta 1 månad till. Blir sååååå arg!! Frågade om det fanns nåt den här snärtan kunde göra för att snabba på det hela, men nä det kunde hon ju inte. Vi får se om jag kan få tag på den här tjejen som va normal, lite senare idag. Herre jisses.

Hade introduktion idag på mitt nya jobb idag, det gick jättebra. Mkt info på en å samma gång, men det ska nog gå fint. Så nu jobbar jag där tisdag och onsdag. Så i morrn ska man upp tidigt. Får se hur det går..=)


Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0