Lite update!

I onsdags var jag på anställningsintervju. Och jag fick jobbet!!!! Så nu har jag 2 jobb. Detta jobb är en behovsanställning, så dom kommer att ringa mig när dom behöver hjälp. Det känns superbra! Nu kommer jag upp i lite timmar. Så spännande, vi får se när min allra första dag blir..=)  Har ju även funderat på att plugga lite på distans, men vi får se hur det blir med den saken, om man hinner med de nui när man har 2 jobb, men samtidigt så vill man nåt så klarar man ju av de som T sa till mig..=)
Annars denna vecka har jag jobbat på. Jobbar i morgon oxå, men sen så är jag ledig i helgen. Ska bli skönt. Ska ev träffa mina kära barndomskamrater på lördag. Det var ju ett tag sen sist vi sågs, men de blir ju lätt så. Men förhoppningsvis så kan vi ändra på de..=) Annars har jag inte mkt annat planerat, tar det som de kommer. har ju även åskat en hel del.. usch den där åskan, men jag har klarat mig bra här hemma alldeles själv utan att få panik. Min rädsla kanske har vänt lite..=) Man kan ju alltid hoppas.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0