Lördag

Idag ska jag åka hem till familjen B och hälsa på. Det var ett tag sen sist nu, så vi tyckte att det var dags att ses..=) Sen ikväll ska jag träffa U och hitt på något. Får se vad det blir. Annars är det inte mkt som hänt.. Jooo!! Ska på introduktion på mitt nya jobb på måndag...Spännande!!! Ska bli skit skoj! Lite nervöst, men de släpper nog förhoppningsvis. Man är ju alltid nervös inför ett nytt jobb, ialla fall jag..=)
I morrn blir det hem till mamma och pappa som vanligt en söndag.. Mat och umgås.
Vädret ser ju inte lovande ut idag. Dom har satt ut en klass 1 varning på smhi. Åska såklart, vad annars. Tycker det har varit tillräckligt med åska nu.. Men det ser ut som om att de kommer att fortsätta så här nästa vecka också.. Med åska, men det är ju bara att hoppas att prognoserna är FEL!

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0