Måndag

Helgen har varit bra, i lördags var jag ute med mitt jobb, jobb 1, det var jätte kul. Vi var och bowlade, gick dock inte så bra för mig, men de va kul.. =) Sen gick vi och åt på Di Spagna, suuuper gott. Sen vart det färd hemåt, skulle jobba på söndan på jobb 2, började kl 05.30.
Tog en löprunda i lördags oxå. Sprang hem till mor å far. Det gick super bra! Så nöjd. Värmde upp med en rask promenad fram till vallbybron, sen sprang jag hela vägen fram till mor å fars hus... =) Räknade att det skulle vara ca 4.6km till mor å far från mig. Så det tycker jag va bra jobbat av mig.
Så nu är det måndag igen. Veckorna bara flyger iväg, hänger inte med! Jobbar på som vanligt på mina jobb..=) Fortfarande lika kul. Har kommit in bra i det nya jobbet. Inte så jobbigt att gå upp 5 dom morgnarna, trodde att det skulle vara svårt för mig, men de visar sig att jag är piggare då, än när jag går upp min vanliga tid. Så i morrn jobbar jag på båda ställena. Först jobb 2 sen jobb 1.. Så snart ska jag ta och försöka gå och lägga mig. Ingen idé att vara uppe för länge och kolla på alla dessa repriser på tvn..Bättre gå och lägga sig i sängen och göra ett försök att sova istället.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Duktigt av dig att springa till mor o far. Skulle jag aldrig palla med ;). Skulle flåsa som vet inte vad....haha.

2009-07-22 @ 23:12:20
URL: http://mammasanna.blogspot.com
Postat av: Miia

Tänkte att du och jag skulle göra det nästa gång..=)

2009-07-23 @ 10:27:38
Postat av: Anonym

tycker ni ska springa hand i hand :). Kämpa på min ängel på jobben! puss

2009-07-27 @ 23:12:07
URL: http://stygnmedstil.blogspot.com
Postat av: Miia

Tack gumman, det ska jag. Och jag hoppas att de löser sig för dig snart med jobb å allt. Pöss!

2009-07-28 @ 18:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0