Onsdag

Fortfarande vaken..=) Har inte somnat sittandes än. Men ska strax gå å sova, en ny lång arbetsdag väntar mig i morgon. Stängningen gick bra i dag, tror jag i alla fall..=) Får nog höra i morrn om jag missat något, men jag tror att jag kom i håg allt. Men i morrn kommer jag att ha bättre koll..=) Nu vet jag att jag klarar det och behöver inte vara nervös.
Annars har det inte hänt så mkt annat spännande. Just nu på min agenda är det bara jobb och jobb. Skulle vara kul att ha något kul planerat, men icke. Får väl försöka hitta nån som vill åka på en 2 veckors semester någonstans långt i januari eller nåt.  
Nä, nu är det sängen som kallar.

Sov gott mina vänner!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0