Onsdag

Nu har jag kört 2 dagar med 2 jobb. Har funkat bra faktiskt, bättre än jag trodde. Trodde att jag skulle ha grymt svårt att komma upp 5 på morronen, men Miia, hon studsa upp pigg å alert. Hahahah, inte riktigt men nästan..=)
Det nya jobbet är kul, full rulle hela tiden, det är bra. Nu har man ju kommit in i det lite mer, så idag kunde jag köra lite själv utan min "hjälpreda". Så lite nöjd är man. Har hunnit till mitt andra jobb, trodde de skulle bli tajt, har ju ca 45 min på mig att ta mig till nästa. Men har hunnit fin fint. Måste ju hem i mellan för att lämna bilen och ta cykeln i stället. Så så ser det ut. nu får vi se när jag ska jobba igen på jobb 2. Hon sa att de kan bli när som helst, men det är inget problem, bara att ringa sa jag..=) Nu så här på kvällen är man ju lite trött, men de är ju inte så konstigt.=) Men bättre de än att stå å gäspa i kassan ..=)
Nä ni, nu ska jag kolla lite tv å slappa. Blir nog så att jag går å lägger mig snart..=)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0