Power Meet 2009


En sån skulle jag kunna tänka mig...



Baksidan på bilen, och nån stackares knä kom med på bild..=)



Och Tess, hon såg ut som en riktig raggarbrutta..;)



Och en lite halv dålig bild, men lite rolig ändå....

Power meet i år va ganska lugn, men de kanske beror på att vi va nere igår, kanske blir värre idag. Skulle gått en sväng idag med, men de verkar inte bli av..Fastna i soffan. På tal om igår, jisses vilket åskväder som drog in på kvällen. Inga dåliga blixtar, emn jag överlevde..=) Brukar va lite nojjig men de gick bra..
Idag har jag inte gjort mkt. Herr Zigge har åkt hem nu, jippie, nu får man sova utan öronproppar. Sen käka jag hos mor å far, grillat MUUMMS. Hela högen va där idag, trevligt..:)
Nästa vecka jobbar jag mån-fre, känns bra. Vädret ska ju inte bli det bästa, så de gör mig inget, bättre och tjäna lite pengar. Nä om jag ska ta och slappa vidare lite.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0