Sol, sol och sol!!!

Idag har jag varit hos mor och far och solat..=) Mamma och pappa är ju i Finland, så Pia och Iza vaktar hus och hund. Det har varit lite varmt idag med men kände att en stund i solen skulle jag nog klara av idag. Och det gjorde jag, lyckades t.o.m somna i solen hahahah. Tur att Sanna, Pii och Alessandro kom i rättans tid. Sanna hejade så jag vaknade till av de, annars hade det ju kunnat blivit en bränd Miia. De hade vart fint och jobba i morrn och se ut som en räka... Men nu gick de ju bra.
Igår va vi hela högen hos mamma och pappa, grillade och mös. Så skönt att man kan göra såna här saker i detta fina väder.. Sitta ute och mysa. Synd att jag inte kan de. Kan kan jag väl men detta lilla odjur jag har hemma han kan inte hålla sig på min balkong. Släppte ut honom där förra veckan. Först gick de ju bra, men sen helt plötsligt va han på grannens balkong. Pucko katt. Han va lite svår att få tillbaka på min balkong, men efter att jag lockat honom med lite mat, så kunde Tess få tag på honom och lyfta in honompå min balkong igen. Jag kan ju säga att han åkte i direkt. Han kunde ju lika gärna fortsätta över på nästa och nästa balkong. Det är väl typ 8 balkonger på min länga här. det hade ju vart skoj... Så nu får han vara inne.
Nu har jag en hel del jobb som väntar i Juli. Skönt med lite timmar så att man får ihop pengar så att man klarar sig och inte behöva oroa sig. Jobbet är fortfarande lika skoj..=) Trivs fin fint. Få se om man kanske kan ta och hitta ett extra jobb också. Ett helg jobb eller nåt. Får se hur de går med de.. Men de skulle vara fin fint.
A just! Har fått min nya dator nu... Weeei!! Funkar hur bra som helst och så är den super fin!!! Så nöjd. Så nu får vi hoppas att alla mina prylar håller. Nu skulle de bara fattas att tvn går sönder.... Den är ju gammal så. Men nu ska jag inte måla fan på väggen...=)
Nä, nu ska jag ta och softa lite här i värmen. Hade tänkt mig en löprunda, men fan jag pallar inte. Helt slut som artist idag..Kanske får bli direkt efter jobbet istället.
Ha nu en trevlig kväll i solen!

Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0