Söndag

Snart ska jag ta och åka till mor & far, ska lämna tillbaka pappas bil. Har haft den i snart 2 veckor. Kanske dax och lämna tillbaka den nu..=)
I natt har jag sovit så bra, nice! Har inte vaknat till nå alls under natten.. Känner mig riktigt utvilad. Så ikväll blir det en löprunda men U. Ska bli skönt som f-n! Nu har de ju gått ett tag sen jag sprang sist. Attans, men det är inte så skönt att springa när det är 30 grader varmt.  Men idag ser det ut som att det kommer att bli ganska svalt, så då kör vi hårt!'

Här kommer en bild på Iza när vi va i Sura. Kan säga att den tjejen inte blir snurrig i första taget. Jag blev snurrig av att bara titta på henne när hon åkte denna karusell... Ha nu en bra dag alla där ute! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0