Tisdag

Idag har det jobbats på jobb 1. I morrn ska jag stänga all alone!! Weeei, lite små nervös, men de kommer säkert att gå skit bra..=) Sen onsdag till fredag blir det både jobb 1 och 2. Lika bra och passa på och ta så många pass man kan och spara ihop lite pengar. För sen när sommarn är över så är det ju inte så säkert att man får så mkt timmar på jobb 2.
Igår va vi hos mor och far och firade lilla Iza. Hon fyllde ju 7år i söndags, men då va hon hos sin far, så vi firade henne igår istället. Shit asså, 7år, man hinner ju inte med. Och lilla Alessandro är väl 4 månader nu här snart om jag inte minns helt fel, jisses!! Jag å bror köpte skita snygga skor till henne, men de va för stora, och när dom idag skulle byta strl, så fanns det inte i hennes strl, såå typiskt. Men hon valde ett par skor själv, svarta puma med rosa strass stenar på..=)
Nu sitter jag och väntar på min bror, ska låna hans bil dom här 3 dagarna, tur att man har så snälla syskon! Vad skulle man göra utan dom..=) Måste ta och lösa detta hur jag ska ta mig till å från jobb 2 smidigast. Men de får bli ett senare bekymmer. Nu ringde bror, så han kommer alldeles strax...

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Synd att skorna inte passade. Men hon hittade ju nya iaf som hon själv valde :)

2009-07-29 @ 09:13:35
URL: http://mammasanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0