Jipppiieee!!!!

Vet ni vad??? Idag va jag ute och sprang första gången sen stukningen, och det gick jättebra!! 2,5 km utan problem.=) Så nöjd, nu är jag på gång igen!! Så lycklig..hahaha. Det kändes ytterst lite, det går att hantera. Så nu jäklarns ska jag börja igen. De va så skönt, det gick ju lite trögt, men inte pga foten, utan andningen.=) Det va ju ändå 2 månader sen sist jag sprang. Underbart!

Midsommarafton var trevlig. Mat hos mamma och pappa först. Hela familjen va samlad, men även Tess va med. Sen drog vi på partaj, det va helt ok. Funka. Vissa saker kunde ju ha varit bättre, men men ..

Och i veckan har jag en inneboende hos mig. Tess ska bo hos mig en hel vecka. Kul med lite sällis, sen är ju även odjuret Zigge här oxå, vi får väl se om han kanske kan sköta sig bättre denna gång, även han blir här en vecka. Väcker han mig 5 i morrn bitti, då åker han ut på balkongen..=)
Det va nog allt för denna gång. Kommer med uppdateringar om mina inneboende..=)

Kram

Kommentarer
Postat av: Piia

Japp bara att kasta ut han på balkongen. Han gillar att vara på balkongen hihi Men jag hoppas det går bra för er och att han är snäll! Kram

2009-06-22 @ 10:34:29
URL: http://piias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0