Lilla djurlången..

Där va vi idag. Vilket underbart väder, shit. Lyckades dock bränna mig, att man aldrig lär sig. Och badade gjorde jag oxå, första för i år. Det va skapligt kallt, men skönt att svalka av sig lite i värmen. Vattnet va helt klart och med en fin sandbotten. Kan ju inte bli bättre.
I morrn ska de springas lite på morgonen, ska bli riktigt skönt. Sanna ska med oxå, kul med sällis...=) Inte för att man pratar så mkt under turen men ändå. Sen bär de av till mor och far, sola lite. Ska dock ta de lugnt med min bränna, kanske blir så att man är i skuggan, men man är ju ändå ute.. Nu ska jag kolla lite tv, sen ska man väl sova lite. Lite trött efter all denna sol idag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0