Lördag

Idag har jag haft lite att göra. På morgonen åkte jag med U & M till Hässlö, våran vän M skulle hoppa fallskärm. Shit vilken grej!!! Blev lite sugen själv..=) Men vette sjutton om jag skulle våga om de väl skulle ske. Skulle kanske fega ur..=) Men M va nöjd, hon sa att de va skapligt läskigt först, fritt fall, men sen när fallskärmen löst ut så va de helt underbart. Fatta vilken upplevelse! Men det är nog något jag skulle vilja göra nångång i mitt liv. Sen efter hoppet åkte jag och jobbade 4 timmar. Det va ganska mkt folk idag, med festival och allt. Så dagen den flög iväg.
Efter jobbet tog jag en tur hem till mor o far. Spelade lite spel med Iza och Piia, ko spelet..=) Nu är jag hemma och sitter i soffan och filosoferar.. Funderar på om jag ska ta med Iza till Sura i morrn och kolla. Det är väl sura dagarna vad jag förstått, Tess ska stå där på en hantverksmässa och sälja sina vackra saker. Hon är otroligt duktig på det hon gör. Har ni missat hennes sida, så måste ni gå in och kolla Tess. Jag har suttit och tittat på här när hon gjort lite grejer, jag kan ju säga att jag hade blivit galen på alla grejer, skulle nog inte riktigt ha tålamod..=) Det tar ju sin lilla tid och mkt pill.

Nä, men om jag skulle ta och kolla på lite tv.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0