Måndag...

Ja mina inneboende sköter sig, nästan. Katten härja i morse som vanligt, tror han började kl 03.40 första gången. Han va inte på mig så mkt, men på Tess, ja henne skulle han reta till max...Ska försöka busa lite med han nu så att han blir lite trött och kanske sover sig genom natten. Ofta de kommer att funka, men man kan ju hoppas.
I morrn ska jag jag iväg med Sanna, Pii och Alessandro på en liten dags tripp. Mamma och pappa och co är ju iväg med husvagnen, så vi tänkte ta oss dit. Det ska ju vara superfint väder i morrn, så man kanske kan ta sig ett premiär dopp. Vi få rse hur det blir med den saken..=) Ska ta och baka en kladdkaka till i morrn oxå. Det får jag inte glömma.
Nu ska jag ta och kolla lite på Inside man och softa lite och sen ta tag i bakandet. Min roomie är hos grannen och dricker kaffe, så de är jag och katten som slappar i soffan.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0